My Facebook ART page

You're welcome to visit anytime my facebook page of my Arts

יום ראשון, 10 במאי 2015

פורטרטים

הי,
אני מציירת מגיל קטן, ציירתי קומיקס, טבע, חיות.. אבל אף פעם לא ציירתי אנשים. אפילו בעבודת גמר שלי באומנות לא ציירתי לדמויות את הפנים. טוב בעבודת גמר זה היה מכוונה, כי דמויות ללא פנים מסמלים שכל אחד יכול להיות במקומן.
אך עדיין לא ציירתי פנים כי אף פעם לא יצא לי כמו שרציתי - מושלם ודומה לדמות.
אחרי הזמנה אחרונה שעשיתי, ציירתי מתנת יום הולדת לאב משפחה, שזה 6 אנשים שונים, והיה לי לא קל, החלטתי לתרגל פורטרטים עד שיצא כמו שאני רציתי - מושלם ודומה!!

הינה כמה מעבודות האחרונות שלי :)

רישום ראשון שלי - אנג'לינה ג'ולי

רישום של סלבדור דאלי
 מילה יובוביץ'
 אחותי היפה
 רוברט דאוני ג'וניור
 RED SKULL הוגו וואווינג
 באנה - טום הרדי
 הג'וקר
וולברין
 לוקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה