My Facebook ART page

You're welcome to visit anytime my facebook page of my Arts

יום שלישי, 3 בפברואר 2015

On-line shopping

היי,
איזה יום נעים בחוץ.. ואיזה כיף שיש לי קצת זמן בעבודה להגדיש לבלוג ..
אז בואו נדבר קצת על קניות .. ולא סתם קניות - קניות באינטרנט :)
ידוע , שבשנים אחרונות יותר ויותר קונים מהאינטרנט.. מהדברים הקטנים לבית , בגדים ועד אלקטרוניקה..
יותר זול.. וגם ככה הכול MADE IN CHINA ..
וגם אני מכורה לקניות באינטרנט ..

והינה כמה טיפים ממני :

1. לבדוק פידבקים של מוכרים - כי זאת אינטרקציה האם המוכר אמין , כי אם אין פידבקים, או שהמוכר חדש , או מישהו שסתם עובד עלינו..
קרה לי כמה פעמים שנפלתי על מוכרים כאלה., אבל החזירו את הכסף :)

2. לבדוק פידבקים של מוצר - לא תמיד כשפידבק פחות מ 90% זה מוצר "לא טוב" . בגלל זה צריך לקרוא מה אנשים רושמים.  אולי היתה בעיה של מידות או ציפיות יותר מידי גבוהות.

3. לקרוא פרטים של מוצר ומשלוח - איך שולחים ומה יש בתוך החבילה.
כי לדוגמה , אתם רואים בתמונה שמלה עם חגורה ,הזמנתם ,  וקבלתם רק את השמלה, השאלה היא : איפה החגורה? אז... היה רשום בפרטי משלוח ש"בחבילה רק שמלה" !!  חייבים לעבור על פרטי פרטים.

4. לעבור על פירוט של מוצר: סוג בד , סגנון וכו..

5. פרטי מידות - פה יש המון נפילות. אז בגלל זה עדיף למדוד את עצמך(אם זה בגדים)!! לא להסתמך על " אני יודע שאני S אז אני אזמין S" ... תמיד למדוד ולקרוא פידבקים.

 מקווה שעזרתי .. אם יש שאלות,  בכיף תוכלו לפנות עלי  ולהשאיר תגובות.

                                                  on me                             aliexpress
זאת שמלה שהזמנתי מאלי-אקספרס              באתר                                עלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה